מעקב עובדים עם asana

אסאנה הוא כלי לשיתוף פעולה בפרויקט שעוזר לך לארגן משימות, לקבוע מועדים ולעקוב אחר מה שכולם עובדים עליו. בפוסט זה אנו בודקים כיצד צוותים אחרים משתמשים באסאנה וכיצד אנו מדווחים על התקדמות העבודה. לוח המחוונים של Weekdone מקל גם על מעקב אחר ההתקדמות של העובדים שלכם ולראות מה אתם עושים כדי להשיג יעדים חשובים. הוא מאפשר לכם ליצור תהליכי עבודה מבוקרים ובעל תכונות זהות לכלים אחרים לניהול פרויקטים, כגון ניהול משימות ושיתוף פעולה.

האפליקציה לניהול פרויקטים מספקת מידע מכמת על סמך מספר השעות הצפוי שכל עובד מוציא על עבודתו שהוקצתה

תוכל לייבא משימות של משתמשים לאסאנה כדי לעקוב אחר הזמן שהם משקיעים במשימותיו, ותוכל להזכיר את צוות כדי לתעד את זמנם ב- Slack או גרור ושחרר משימות מג'ירה ל- Asanas. זה מאפשר לנו לעקוב אחר כמה זמן כל אחד מחברי הצוות מבלה על כל משימה או פרויקט מבלי לעזוב את האסאנה.

ככל שאתה משקיע יותר זמן בתהליך העבודה הקיים של הצוות שלך

כך גדל הסיכוי שתעקוב אחריו. כלי זה מאפשר לך לעקוב אחר האופן שבו עובדים מבלים את שעות העבודה שלהם על ידי ציון המשימות שהם מבצעים והזמן שהם מבלים. במרכז השליטה לעובדים, מנהלים יכולים להציג את המשימות שהושלמו ואת משך הזמן הכולל של המשימות הבודדות. בין אם אתה תופס זמן לפרודוקטיביות אישית או לייעל תהליכים עסקיים, אפליקציות למעקב זמן יכולות לפשט את המשימות.

במקום רק לעקוב אחר האופן בו עובדים מבלים את זמנם, התוכנה נותנת לעובדים את היכולת לבצע צ'ק-אין כל היום ולתת להם את היכולת "לבצע צ'ק-אין" כל יום.

השתמש בכלי זה

כדי לשלב כלים למעקב זמן, במיוחד כאלה המאפשרים לך לעקוב אחר הזמן שלך במערכת ניהול הפרויקטים המועדפת עליך. שילוב עם הפלטפורמה המובילה מאפשר לעובדים מרוחקים לעקוב אחר זמן, בכל מערכת שהם משתמשים בהם. בעזרת כלי זה תוכלו לעקוב בקלות אחר זמן בעזרת כלי בו תוכלו לארגן ולעקוב אחר עבודתכם בזמן אמת. נצל את כל היתרונות של שילוב שמעקב אחר זמן וכלים מציעים, במיוחד אלה המאפשרים מעקב אחר זמן באמצעות מערכת ניהול הפרויקטים המועדפת עליך.

ראה כיצד מסד נתונים – שילוב אסאנה מסייע לך לפקח על משימות שהושלמו ועל ביצועי העובדים שלך בזמן אמת באמצעות לוח מחוונים בזמן אמת.

Tick משתלב עם Time Doctor, כך שתוכל לעקוב אחר הזמן באופן עקבי לאורך תהליכי עבודה. הזמן והרופא עובדים יחד כדי שתוכלו להשתמש בהם כדי לעקוב אחר הזמן שלכם באסאנה בזמן אמת.

אסאנה מאפשרת לצוות שלך לתאם ולעקוב אחר משימות

לשתף קבצים קשורים ולתאם משימות עם חברי הצוות. בעזרת האוטומציה של אסאנה, אתה יכול לעקוב אחר הפרויקטים שלך ככל שהם מתקדמים בקלות. זה מאפשר לך לקבוע כללים להקצאת משימות ולתזמן משימות בזמן אמת.

על ידי אספקת יעדי SMART

אתה נותן לחברי צוות ומנהלים את היכולת לעקוב אחריהם. ולווסת את תהליכי העבודה שלהם. ניהול זמן ולוחות זמנים הם כלים חשובים במקום העבודה בכדי להקל על התקשורת בין העובדים. תזמון נכון ומעקב אחר שעות העבודה של העובדים מסייע לחברתך להישאר בתור. סגן עוזר לך רק לעשות עסקים, אך זכור, זה כלי ניהול הזמן שעובדיך חולבים, וכל שעה שאתה מדלג על הפסקה עלולה לגרום לאובדן פרודוקטיביות.

וריקלוק נותן למנהלים את היכולת להקים אינטרא-נט פנימי שעמיתים ומחלקות יכולים לקיים איתו קשר

כולל דוא"ל, מדיה חברתית, צ'אטים וצורות תקשורת אחרות בין העובדים לעמיתיהם. ניתן להשתמש בה גם כדי להגדיר ולפקח על תהליכי העבודה של העובדים, שיכולים לשלוט איפה העובדים נמצאים והאם הם רשאים לעבוד באתרי בנייה או לא.

שילוב כולל את כל מה שאתה צריך לזמן מתקדם

מעקב באמצעות Vericlock כדי לעקוב אחר עבודת הצוות שלך, ותוכל לעבוד במצב לא מקוון עם יישומון Team Desktop. באמצעות האפליקציה הנתמכת, תוכלו לעקוב ישירות אחר זמן העבודה שלכם מאחת האפליקציות הנתמכות, עד כמה שם, ולשלוח את התוצאות שלכם ל- Harvest.

זהו כלי מעניין שניתן לשלב בקלות ב- HubStaff, אך אינו מוגבל לאחרים. Replicon מחפש ניהול זמן העובד ומחפש ניהול ארגונים גדולים. זהו כלי מעניין נוסף העוסק בניהול זמן עובדים וניתן לשלב אותו בכלים אחרים כמו Vericlock, Hubstaff או Harvest.

HubStaff לא רק מפקח על פרודוקטיביות העובדים, אלא גם מקל על מנהלים ומנהלים לנהל חשבונות ושכר. יש בו את כל מה שאתה צריך כדי לפקח על פרודוקטיביות העובדים ולשלם להם עבור עבודתם הקשה מבלי לשכוח אותם.

אם יש לך מספר מערכות

כולל Trello, GitHub ו- Basecamp, עד כמה שם, והעובדים שלך משתמשים בהם באופן פעיל, כדאי שתסתכל על Everhour. אם אתה מנהל פרויקטים שאוהב להשתמש בתרשימי Gantt, Flow היא אחת מתוכנות המעקב הטובות ביותר שיש. המפות עוקבות אחר כל משימה ותוכלו להשתמש ברשימה לארגון משימות כמו משימות תכנון, תזמון ותזמון ומשימות אחרות.

בכדי לקרוא עוד מידע בתחום של Fillva על asana מומלץ לגשת לאתר fillva.com