השכרת גנרטורים -כל מה שצריך לדעת

  • by

השכרת גנרטורים -כל מה שצריך לדעת

השכרת גנרטורים הפכה נפוצה מאוד בשנים האחרונות. אם בעבר השימושים הרווחים של הגנרטורים היו בעיקר בתעשייה ובחירום, הרי שהיום ישנם סוגים רבים של גנרטורים, בהספק משתנה, במשקל שונה ולמטרות שונות, והשכרת גנרטור לאירוע או טיול הפכו לאירוע שבשגרה. ריכזנו עבורם את הטיפים החשובים ביותר להשכרת גנרטור.

 השכרת גנרטורים לשימוש פרטי

השכרת גנרטורים לטיול, אירוע בטבע כמו מסיבה או חתונה או אפילו כגיבוי לאירוע חשוב שאתם מתכננים, ולא הייתם רוצים להיות תלויים באספקת החשמל במקרה של הפסקת חשמל פתאומית, זהו פתרון זמין ולא יקר במיוחד שיכול בהחלט לשדרג את האירוע ואת החוויה של המשתתפים. הביטחון שהחשמל יסופק לאירוע או לטיול בכל מקרה מוריד הרבה לחץ ומתח בקיום האירוע ומאפשר לכם להתרכז במה שחשוב באמת- החוויה והכיף.

מה כדאי לקחת בחשבון כשמתכננים לשכור גנרטור לשימוש פרטי?

בראש ובראשונה כדאי לוודא שהחברה שממנה החלטתם לשכור את הגנרטור היא חברה מוכרת וידועה בשוק וכמובן שהיא מספקת שירות זמין במקרה הצורך.
הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להיתקע באמצע טיול משפחתי ללא חשמל וללא שירות. יש לוודא כמובן שהגנרטור תקין ולבקש מהחברה הסבר והדרכה. יש להתייעץ עם איש המקצוע המתאים, ולהסביר לאיזו מטרה מיועד הגנרטור. חברה מקצועית תדע להתאים לכם את הגנרטור המתאים מבחינת גודל, משקל והספק לפי המטרה שהוא נדרש לה. ישנם מספר סוגים של
גנרטורים: גנרטורים קטנים ושקטים שאותם אפשר לנייד ברכב פרטי והם מתאימים בעיקר לטיולים ואירועים קטנים
; גנרטורים בינוניים, שאותם יש צורך
לנייד בטנדר עם ארגז והם מספקים עוצמה של כ-5500 ואט. גנרטורים מסוג זה מתאימים יותר להפעלה של מערכות הגברה ותאורה ומיועדים לאירועים גדולים יותר. ישנם גם גנרטורים גדולים, שמאפשרים 30 שעות עבודה ללא תדלוק, וכדי לנייד אותם יש צורך ברכב עם וו גרירה. המגוון הרב יכול לבלבל לפעמים, ולכן חשוב להתייעץ עם חברה שמומחית בתחום השכרת הגנרטורים, ובמידה ואתם מקיימים אירוע גדול כדאי לשקול שיתלווה אליכם
יועץ מקצועי שיתפעל את הגנרטור במהלך האירוע.

השכרת גנרטורים למגזר העסקי

בעלי עסקים רבים בוחרים לשכור גנרטור לגיבוי, במקרה של הפסקת חשמל או בעיה אחרת באספקת החשמל. עסקים רבים מעתיקים את מקומם למשרדים או למבנה חדש, ותקופת ההמתנה לאישורים מחברת החשמל, עלולה לגבות מחיר כבר עבורם והפסד של כספים רבים. זוהי בהחלט סיבה טובה לשכור לתקופת מה גנרטור כדי להתמודד עם הקושי.

למה לשכור ולא לקנות?

רבים בוודאי ישאלו את עצמם את השאלה הזו.
מדוע לשכור אם אפשר לקנות? ראשית, מחירי השכרת גנרטור היום הם נוחים וכוללים בתוכם שירות וטיפול ולעיתים ליווי ותפעול. כאשר אתם מחליטים לרכוש מוצר, הטיפול והאחזקה הם עליכם. במקרים רבים, זה לא משתלם בעיקר אם מדובר בשימוש זמני, והחבילה המשתלמת יותר היא במסגרת השכרה.

אז מה באמת חשוב ולמה לשים לב בהשכרת גנרטורים?

כאשר אתם מתכוונים להשכיר גנרטור, זכרו לבדוק ולקבל ייעוץ לגבי הדברים הבאים:

המטרה שעבורה נדרש הגנרטור – הדבר הראשון והחשוב שעליכם לבדוק. המטרה תקבע את גודלו וההספק של הגנרטור.

שירות וטיפול – וודאו שהחברה שממנה אתם שוכרים מספקת שירות זמין וטיפול בתקלות.

מייצב מתח – כדאי שלגנרטור שאתם שוכרים יהיה מייצב מתח, בפרט אם מחוברים אליו מכשירים יקרים ורגישים כמו מחשב, מקרר יקר וכדומה, כדי
למנוע נזקים ותקלות למכשירים במקרה של קפיצות מתח.