המדריך לקניית טבעת יהלומים לאישה

קניית יהלומים אירוסין באינטרנט יכולה לחסוך לך 40% או יותר על טבעת יהלום בהשוואה לתכשיטים קמעונאיים רגילים. המשמעות עשויה להיות שתקבלו יותר כסף ממה ששילמתם במקור עבור הטבעת עקב העלייה במחיר הזהב והיהלומים. לכן, אם רכשתם טבעת אירוסין עם מסגרת זהב עם יהלום בחיתוך מושלם ובניקיון רב, חברת הביטוח תשלם לכם את המחיר הנוכחי עבור הטבעת. פוליסה זו תחזיר לך את שווי השוק של הטבעת שרכשת.

לאחר שקניתם טבעת

ודאו שתקבלו מהצורף קבלה מפורטת (המציינת חתך, בהירות, קראט וכו'. ניתן גם לקבל "טביעת אצבע" של הטבעת שלכם בחשבונית המכירה, אשר יפרט את האבנים). 4 C, צורה, גודל וכל שיפורים קוסמטיים כאשר אתה סוף סוף מוצא את טבעת חלומותיך, הקפד לרכוש אבן מוסמכת ממעבדה מוסמכת.

אם אתה רוצה טבעת עם רמה גבוהה של התאמה אישית

מצא תכשיטן מקומי עצמאי שיעצב עבורך את הטבעת. ושוב, אתה יכול לקנות יהלום באינטרנט לשימוש בסביבה של תכשיטן. תשלם קצת יותר עבור זמנו של התכשיטן, אבל עדיין תחסוך המון כסף על ידי רכישת יהלום באינטרנט. חנויות תכשיטי יהלומים מקוונות ידועות יאפשרו לך להתאים אישית את טבעת יהלומים לאירוסין שלך כך שתתאים לסגנון, כך שתקבל טבעת שהיא לא רק מיוחדת במינה, אלא גם במסגרת התקציב שלך.

טבעת יהלומים

אין שני יהלומים זהים

אבל אתה יכול לצמצם את הבחירות שלך על ידי החלטה איזו צורת יהלום לקנות ואיזה סגנון טבעת. כל יהלום הוא ייחודי ויש אלפי סגנונות טבעות יהלומים אישיות. כמה סגנונות של טבעות נראים מאוד מודרניים בעוד שלאחרים יש תחושת וינטג' יפה.

הלוח מסביב לאבן המרכזית יכול לקבוע את סגנון הטבעת

ויש הרבה אפשרויות. אין כלל באיזו מתכת יש להשתמש לאיזה חלק במבנה הטבעת. לא משנה איזה סוג של אבן חן, תפאורה או חיתוך תבחר, אתה צריך טבעת מתכת להחזיק את אבן החן ולנוח על האצבע של אהובך.

אז כאשר קונים טבעת אירוסין

לרוב קונים שני דברים: האבן המרכזית (בדרך כלל יהלום לבן) והשיבוץ (מסגרת המתכת שמחזיקה את האבן המרכזית). אמנם קל להיסחף בקניית היהלום המושלם, אבל טבעת יהלומים היא רק חצי (או פחות מחצי אם אתה עוקב אחר נתיב ערימת הטבעות) מהמשוואה. סביר להניח שתדאגו לגבי גודל היהלום שתבחרו, שכן הוא מתפרש לרוב כסמל למעמד וכמדד לאהבה, אך הדבר החשוב ביותר הוא לקנות טבעת אירוסין שתוכל להרשות לעצמך.

אם אתם לא קונים יחד טבעת אירוסין

תוכלו לבחור את המידה בעצמכם בחנות התכשיטים ואז לציין את המידה שלכם כלאחר יד בפעם הבאה שהשיחה עולה (או לספר לחבר הכי טוב שלכם כדי שהוא ידע את התשובה כאשר השותף שלך שואל אותו) .אם אפקט הוואו הוא אופציונלי, שקול לקנות יחד או לבקש מבן הזוג שלך לחלוק רעיונות בזמן הקניות. אם אתם ממש מבולבלים, כדאי לשקול הצעה ללא טבעת או עם אלטרנטיבה ברורה, ואז לצאת יחד למסע קניות אמיתי.

גם אם אתה חושב שמצאת את הטבעת המושלמת

נסה לתת לעצמך כמה ימים (או שבועות) לחשוב על זה. או שאתה יכול למצוא את טבעת יהלומים המושלמת. ייתכן שאחרים מתכננים לצלול לתוך החסכונות שלהם כי הם באמת רוצים לקנות את הטבעת של 12,000 דולר.

האפשרויות למציאת הטבעת המושלמת הן אינסופיות. 

כמובן שאם תיצמדו לקלאסיקה תוכלו לקבל טבעת שלעולם לא תצא מהאופנה. אם אינך יכול להשיג את הטבעת הגדולה והבהירה שאתה רוצה לאירוסין שלך, זכור שתמיד תוכל לשדרג את הקו שלך. אז בקר אצל התכשיטנים המקוונים הטובים ביותר כדי ליצור את הטבעת שלך במחיר שישמח אותך.

בדוק את התכשיטים הנוכחיים שלהם

כדי לראות מה עובד הכי טוב עם הסגנון שלה. קחו רמז מהסגנון הנוכחי שלהם כדי ללמוד איך לבחור את הבגדים שהם רוצים ללבוש כל יום למשך שארית חייהם. הקפד לשקול איזה סגנון של טבעת יהלומים תתאים לטבעת שלך. מציאת טבעת האירוסין המושלמת לוקחת זמן, עם המספר האינסופי לכאורה של סגנונות טבעות ותכשיטים לבחירה.

הבחירה שלך במתכת יקרה תשפיע על סגנון הטבעת שלך ועל כמות הטיפול הנדרשת

בין אם תבחרו בפלטינה קלאסית או בזהב רטרו צהוב, עליכם להיות מודעים לאופן שבו המתכת שתבחרו תשפיע על העמידות והאסתטיקה הכללית של הטבעות שלכם. בנוסף, יש לציין את כל מה שמשפיע על ערכו, בין אם זה נעשה על ידי מעצב מפורסם, בין אם זה עתיק או וינטג', בעבודת יד או בהזמנה אישית.

תצטרכו לשקול את גודל הקראט של אבן החן בטבעת, את בחירת המתכת כמו זהב או זהב ורוד, פלטינה או כסף, שכן הערך הסופי של הטבעת יהיה תלוי בכך. הסיבה הגדולה ביותר לערכה של הטבעת תהיה היהלום עצמו.

ישנם גם מיתוסים רבים לגבי כמה עולה לשלם עבור טבעת

אבל כל אחד יכול לקנות טבעת יהלומים משומשת אם אתה יודע מה אתה עושה. בן הזוג שלך אולי חושב שהם יודעים מה הם רוצים בכל הקשור לגודל או צורה, אבל כשהם מנסים את הטבעות, הם עשויים לגלות שהם רוצים משהו אחר – תמיד שונה כשאתה מתחיל לראות דברים על האצבע שלך בחיים האמיתיים. .