עולים חדשים דוברי אנגלית

מאז 1980 מספר האמריקאים הדוברים שפה אחרת מאשר אנגלית בבית יותר מפי שניים, מה שמשקף את הגעתם של מיליוני מהגרים לארצות הברית בשנים האחרונות, במיוחד מהגרים דוברי ספרדית מאמריקה הלטינית. חמש השפות המובילות של מהגרים בבית הן ספרדית ואנגלית (17%), ואחריהן סינית (6%), הינדית (5%), פיליפינית / טגלוג (4%) וצרפתית (3%). אנו מעריכים את ההשפעה של גל חדש של הגירה המונית על המגוון הלשוני בארה"ב בהתחשב במציאות הסוציו-היסטורית של הכחדת שפה ודומיננטיות אנגלית ששררה במאה ה -21.
למידע נוסף בתחום של עולים חדשים דוברי אנגלית יש לבקר ב- anglosnews.com

בקרב מהגרים בני 5 ומעלה בשנת 2018

כמחצית (53%) מדוברי אנגלית טובה דוברים את השפה באופן שוטף, בעוד 37% דוברים אותה בבית, לעומת 17% בארץ. מבין אלה שדיברו אנגלית בשנת 2010 בבית 26% נולדו בארצות הברית, ובין מהגרים ממדינות דוברות אנגלית שדיברו ספרדית, מחצית (49.4%) נולדו בחו"ל. כמחצית מכל המהגרים דוברים אנגלית הרבה לפני כניסתם לארץ (1907), לעומת 84 אחוזים מהעולים הדוברים אנגלית שוטפת בשנת 2017.

המהגרים הגרמנים

הקבוצה הגדולה ביותר שאינם דוברי אנגלית באמריקה, הקימו בשפה הגרמנית בתי ספר ועיתונים בארצות הברית ושילבו את עצמם במוסדות דוברי אנגלית. על פי מחקר חדש, בהשוואה למהגרים בשנת 2017, הם דוברים פחות אנגלית מאשר עובדים מיומנים. מהגרים היו בסיכון כפול לדבר אנגלית מעובדים מיומנים בשנת 2017, כך עולה ממחקר חדש.

מהגרים שלומדים אנגלית משפרים את הכנסתם וקבלתם על ידי אמריקאים אחרים

מכיוון שהמהגרים מהווים כששית מכוח העבודה באמריקה, הם מרוויחים יותר כאשר הם זכאים למשרות המשתלמות היטב. אבל עולים חדשים לרוב לא לומדים אנגלית, וגם לא ילדיהם.

כ -50 מיליון אמריקאים דיברו בבית בשנת 2004 בשפה שאינה אנגלית-כמעט חמישית מכל אזרחי ארה"ב מגיל 5 ומעלה-אבל מה שהוויכוח מתעלם מהם

הוא שהמהגרים של היום מדברים אנגלית בממוצע הרבה יותר מהר מאשר מהגרים. בכל שלב בהיסטוריה של ארה"ב. רבים מילדיהם, ובמיוחד הדור השני האמריקאים, גדלים דו לשוניים ומדברים אנגלית כמו גם שפת האם שלהם, כך שהם יכולים לשמש מתרגמים עבורם. רומבוט אומר שילדי עולים חדשים המדברים שפות אחרות בוחרים לעתים קרובות באנגלית כ השפה העיקרית שלהם.

עבור רוב המהגרים הלומדים אנגלית

זה יכול לקחת חיים שלמים להבין סלנג, משחק מילים, סרקזם, סלנג והומור וללמוד לדבר בלי מבטא. כמה מהר הם לומדים את זה, דורש שינוי תרבותי. מי שמתמקד בלימוד אנגלית עומד בפני מכשול משמעותי: מהגרים מבוגרים, שיכולתם לדבר בשפה חדשה באופן שוטף לעתים קרובות במהלך ההתבגרות.

הוספת אנגלית להגירה חוקית תעזור להבטיח כי הנטל היקר של מתן שירותי תרגום בשפה זרה אינו מוטל על משלמי המסים בארה"ב

פרו אנגלית מתנגדת לחנינה גורפת מכיוון שהיא תעניק מעמד חוקי למיליוני מעפילים בלתי חוקיים. נמלים מבלי לנקוט צעדים קונקרטיים כדי לדרוש מהן ללמוד אנגלית. החמצת האנגלית כתנאי לאזרחות תעביר את המסר הלא נכון כי עולים חדשים אינם צריכים לדבר אנגלית כדי להשתתף בחיי הציבור האמריקאי.

כדי להבטיח את אחדותנו הלשונית ולקדם הטמעה מוצלחת של עולים חדשים, על ארצות הברית לדרוש מכל המגיעים החדשים ללמוד אנגלית להתאזר. בשני העשורים האחרונים, ממשלת ארה"ב לא הצליחה לקדם את האנגלית כשפה שעולים יכולים ללמוד. אם עתיד הגיוון הלשוני הוא שדיבור בשפה זרה בבית אינו מרמז על חוסר שליטה באנגלית, וכמובן שאם העבר הוא מדריך לעתיד, הסיכויים לשתי לשוניות יציבה בארה"ב קלושים בהתחשב במדינה מוניטין רב שנים כבית קברות לשפות המהגרים.

כפי שאמילי אקינס

מנהלת מכון קאטו, מכון הסקרים שערך את הסקר הגדול ביותר בנושא, מתארת בספרה, כמה מחקרים הראו שאמריקאים הרואים מהגרים דוברים אנגלית בצורה לא טובה יותר מאשר אינם. ידע מוגבל באנגלית יכול גם להפריע למהגרים, במיוחד בעתות חירום בהן אכיפת חוק ואנשי רפואה רבים אינם דוברי ספרדית. קשיים בדיבור אנגלית יכולים ליצור חסמים בקהילות בהן נשארים מהגרים רבים, ואפשר להבין את עוינותם לדוברי אנגלית שיפוטיים וחסרי סבלנות.

אבל רוב 567 מתוך 60 מיליון בני אדם הם מהגרים שאינם דוברי אנגלית

בחוגים מסוימים הדרישות למהגרים דוברי אנגלית מתמזגות בדרך כלל עם דרישות פחות הגירה, מכיוון שהבדלי השפה כשלעצמם עלולים לפגוע. מהגרים (שלדעתם אין להם מסמכים) יודעים שיש סיכוי גבוה יותר למצוא מקומות עבודה טובים יותר אם הם דוברים אנגלית, הם פחות תלויים בעזרה של אחרים, והם מסוגלים ליצור אינטראקציה טובה יותר עם שכניהם שאינם מהגרים.

הוא השתמש במהגרים ממדינות דוברות אנגלית כקבוצת ביקורת בגלל גילם בזמן הגעתם וההשפעה על האנגלית שלהם. המעבר לאנגלית לוקח שלושה דורות: מהגרים מבוגרים שלא למדו אנגלית; ילדים דו לשוניים באנגלית ובשפת הוריהם; והדור השלישי השולט באנגלית. שליש מהגרים ממדינות עם פחות מעשור של ידע באנגלית ושלושה רבעים עם יותר משלושים שנה. גדלתי עם הרעיון הרומנטי של היסטוריית ההגירה שלי.