חתונה בקפריסין באיה נאפה

הטקס האזרחי יתקיים בבית העירייה של איה נאפה

ובעמוד האחרון מוצגת ההיתר לחתונה במקום החדש שהעירייה יצרה. נחזיק באוטובוס עוף שייקח אותנו למקום החתונה שעל החוף (קייפ גרקו טברנה או אוטובוס שמפניה). יש לכם מדיניות ליום החתונה, היוצא מן הכלל היחיד הוא מסיבות חתונה קטנות של עד 10 אנשים, המוקצות להם אזור קבלה פרטי נפרד.

 

אתר הנופש אולימפי לגונה

איה נאפה (5 כוכבים)-חתונות אזרחיות באיה נאפה, חתונות אנגליקניות, ברכות דתיות וטקסים סמליים-ליד חוף מקרוניסוס בפאתי העיר, אתר הנופש אולימפיק לגונה הינו אתר נופש בדירוג 5 כוכבים. אירופה תחת השמש הקפריסאית באייאס נאפה – מקום לחתונה ששופץ לחלוטין והוא ללא ספק אחד ממקומות החתונה הפרטיים הטובים ביותר בקפריסין, ממש ליד הגנים האולימפיים. מלון וסוויטות Napa Mermaid (4 כוכבים, איה נאפה) – חתונות אזרחיות ואנגליקניות – בעל מיקום מצוין בחלק שקט של העיר המשקיף על החוף החולי. זהו מלון אלגנטי בדירוג 4 כוכבים עם סגנון עיצוב מודרני ומתוחכם.

איה נאפה

היא אחד מיעדי התיירות הטובים ביותר שידועים מראש כאתר נופש קוסמופוליטי מאז 1994 והיא מקום החתונה האידיאלי לאלפי זוגות ממדינות רבות באירופה ובמזרח התיכון שרוצים להתחתן כאן ולערוך ירח דבש רומנטי. . חופים חוליים מושלמים, ים תיכוני כחול עמוק ורוח חמה נושבת נשמעת כמו רקע רומנטי נהדר ואם אתה חושב על היום החשוב ביותר בחייך, זה המקום שבו אתה צריך להתחתן.

שירותי החתונה של אפרודיטה מברכים אותך לקראת החתונה שלך באיה נאפה לאולם החתונות של חוף אפרודיטים בפייר אן. זהו המקום הבלעדי ביותר בעיר ותוכלו לערוך את הטקס והקבלה באותו מקום.
למידע נוסף אודות חתונה בקפריסין באיה נאפה נא לבקר ב- free-wedding.info

הצוות במלון חוף אסטריאס נותן לך את הגמישות לבחור היכן לערוך את היום המיוחד שלך ואנחנו רוצים שתתאים אותו אישית

אנו מתגאים בשירות המסור, המקצועי והמוכשר שלנו ומציעים לכם יום חתונה בו תוכלו להירגע וליהנות מהרגע שלכם. הסיבה שבחרנו בחתונה הזו היא שאנו מאמינים שיום החתונה שלכם צריך להיות מיוחד ושלך.

צוות מתכנני החתונה המקצועי שלנו מהשורה הראשונה השקיע שנים בשכלול אומנות התכנון של חתונות יפות בקפריסין

כל היבט שעושה חתונה מקורית הוא עניין של בני הזוג וכל פרט מספר לנו איך יהיה ביום זה. כשאנחנו בוחרים מקום, זה מסכם בדיוק את מה שאנחנו רוצים מהחתונה שלנו.

הטקס האנגליקני נמשך שעה עם צילום מקצועי בשטח השלווה של מנזר איה נאפה מהמאה ה -16 לפני שהזוג הביא את 40 אורחיו למלון Grandsian Sands המפורסם שסיפק את הרקע המושלם לתמונות החתונה עם נוף של הכפר והגנים בשקיעה ונופים כובשים על העיר

ארוחת הבוקר לחתונה הוגשה בחדר פרטי המעוצב עם לילך לבן מתואם וקונפטי אישי עם נוף לגנים ולים.

הארכנו את שהותנו בקפריסין על ידי שהייה במלון פרנרה על החוף בחדריו מהשורה הראשונה

מסיבת הערב הלכה למלון ניס ביץ ', מקום האירוח רונדוול, שם התקיים ריקוד ראשון והתרסקות שערים עם המערכה המצחיקה של האחים קפריסין בלוז. הלכנו לחתונה בקפריסין מוקדם יותר השנה ואהבנו את עוגת הדוקסיס המסורתית, אז ביקשתי אותה עם בסיס ספוג למעלה.

למלון 2 מקומות

אחד מהם משקיף על חוף ניסי, נווה מדבר יפה לשחייה וספורט ימי, ואחד בגינה. המלון מעדיף לשמור אחד ליום החתונה ולהשתמש בכל חדר החתונה בכדי להעניק למסיבה פרטיות. האתרים כוללים את חוף אדמס, קפלת סנט המלון, ביתן הגן והביתן החדש עם נוף לאוקיינוס לשנת 2011.

אתר הנופש אולימפי לגונה

הוא אחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר להחלפת נדרי חתונה. בית העירייה איה נאפה הוא מתחם חתונה פנימי וחיצוני הממוקם ליד רוב בתי המלון באזור. מקום זה מתאים לחתונות והוא אותו מקום למסיבת חתונה גדולה של עד 200 איש, אך מתאים גם למסיבות קטנות יותר.

איה נאפה הפכה לחביבת זוגות בריטים שרוצים להתחתן במקום הולדתו של אפרודיטה

כמעט מחצית מהחתונות המתקיימות כאן מתקיימות בשוק הבריטי. Asterias Beach Hotel and Resort (4 כוכבים) איה נאפה מרופדת באחד החופים החוליים היפים ביותר באזור מבודד של מקרוניסוס איה ניאקה. מלון אסטריאס הינו מלון 4 כוכבים מצוין המשקיף על חוף חולי לבן וים הטורקיז. מלון ניסי ביץ 'היה המלון הראשון באיה נאפה והגנים המטופחים שלו יפים מספיק כדי לצלם את אלבום החתונה שלכם.

יום החתונה שלך יהיה אחד הימים הזכורים ביותר בחייך. התחתנו בקפריסין עם אור שמש, חופים זהובים וחול על בהונותיכם מול יקיריכם. יהיה רכז חתונה ותמיכת טקס מקפריסין.