שדרוג קירות הבית עם חיפוי זכוכית לקיר

זכוכית חלת הדבש החדשה של בנדהיים פותחה בכדי להעניק ליישומי חיפוי הקירות חוזק, נוקשות ובנייה קלה. מוצר מערכת הזכוכית העדכנית ביותר של Lumawall המשולב, מערכת חיפוי זכוכית מוארת Lumawall, מציעה מערכת חיפוי קירות מזכוכית מוארת עם אפשרויות עיצוב ופריסה גמישות. ישנן מספר אפשרויות לגימורים ואביזרים לקירות זכוכית התואמים את עיצוב המשרד.

אם אתה רוצה שמשרד ייראה מקצועי

תוכל ליהנות משילוב קירות זכוכית הזזה בתכנית הבנייה שלך. התקן קירות זכוכית המשתלבים עם חלל המשרד הסובב מבלי לפגוע באסתטיקה של המשרד. ניתן לעצב קירות חיצוניים מזכוכית כלוחות קבועים, חלונות או שילובי דלתות זכוכית.

במדריך זה תגלו את הסוגים הנפוצים ביותר של קירות זכוכית לבתים והסיבות מדוע עיצובים אלה מתאימים למשרדים

קירות זכוכית בולטים בבתים ובמשרדים ביתיים מכיוון שהם מציעים יתרונות גדולים. קירות זכוכית הם נקודת מוצא מעשית לכל מי שרוצה לשפר את המשרד הביתי.

כמו בחיפוי פנים, חוזק קירות הזכוכית המבניים מוסדר על ידי תקנות בנייה. זכוכית יכולה לשמש גם כקיר מסך, שיש לו יתרון שאור טבעי יכול לחדור עמוק יותר לתוך הבניין.

תכנון והתקנת קיר חיצוני מזכוכית דורשת מיומנות הנדסית ניכרת

קירות מסך זכוכית ניתנים להתקנה על ידי מתאמי חלון מסחריים מקומיים בבניינים שאינם למגורים, או שתוכל להתקין אותם בביתך. המתקינים משלבים את קיר וילון הזכוכית עם רכיבים סמוכים כגון הגג או חיפוי הקיר.

צור קשר עם רופא הזכוכית המקומי שלך אם יש לך קיר זכוכית חיצוני בבית הדורש תיקון לאחר התקנתו ותרצה ללמוד עוד על תחזוקה או שדרוגים אחרים

ישנם מספר גורמים המשפיעים על סוג הקירות החיצוניים מזכוכית שתוכל להתקין בביתך. אם תחליט להתקין קיר זכוכית על הבית שלך, יש לך אפשרויות רבות.

במקרה זה

חלונות הזכוכית החיצוניים נחסמים מקירות החלון כך שלא יצטרכו לשאת משקל. קירות זכוכית מתקפלים בדרך כלל עולים יותר מדלתות הזזה מתקפלות ויכולות לעלות בין 800 ל -1,200 דולר לכל רגל לינארית, תלוי במספר הלוחות ובסוג משטח הזכוכית. ישנם ארבעה קירות שניתן להיכנס למשרד מעוקב עם לוחות הזזה מזכוכית.

לדוגמה, חומרי זיגוג ישנים עם חזית אחת מוחלפים ביחידות זכוכית בידוד חדשות בעלות ביצועים גבוהים (IGU). במערכת קיר מסך זכוכית ממתכת כולו, החלק האטום משתמש באותו זיגוג כמו האזור השקוף, אך עם בידוד גב זכוכית כהה מחזיר אור.

טכניקות עיצוב סייסמיות לקירות מסך פותחו על ידי מומחים

יועצים, יצרנים ומתקינים החוקרים דבקים אלסטיים לשמירת זכוכית. לים וקינג (1991) חקרו באגודה למחקרי בניין בניו זילנד את הביצועים הסיסמיים של מערכות קיר וילונות, כולל בדיקות מתלים דינמיות של מכלולי קירות מסך וילון מאלומיניום.

קירות וילונות מתכת וזכוכית מתפקדים היטב בשל העוצמה הגלומה בזכוכית

הגמישות של מבנה המסגרת, האלסטיות של חומרי החזקת הזכוכית והגודל הקטן של חלונות הזכוכית. גרסאות אב טיפוס מוקדמות של קירות מסך התקיימו במאה ה -19 במבני עץ בהם שימשו עמודים לתמיכה בקירות עצמם, אך לא נעשה שימוש בלוחות זכוכית גדולים.

קירות מסך חדשים יכולים לכלול חלונות שקופים מהרצפה עד התקרה עם מעקות זכוכית שקופים או קצוות רצפה המכוסים זכוכית

ניתן להתקין מערכות קיר וילון בהתאמה אישית על קירות חיצוניים קיימים ולהורכב מיחידות זכוכית בידוד בעלות ביצועים גבוהים לשיפור יעילות האנרגיה של מעטפת הבניין בהשוואה לקירות קיימים. שילובים של סוגי חיפויים המשמשים בעיצוב בתים עכשוויים, כולל עץ וזכוכית, מומשו.

קירות הזכוכית הגדולים ודלתות הזזה הגדולות לחלק האחורי של בריכת השחייה החיצונית האופיינית של אייכלר והחצר המעוצבת תוכננו על ידי אדריכלות נוף ארטררה

עבדתי על הבית החדש שלנו ושני קירות החדר הגדול היו מכוסים זכוכית עד כמה שניתן. הוכח כי התקנת קיר מתקפל או קיר זכוכית נטול מסגרת כדי להכניס אור טבעי למשרד מגבירים את מצב הרוח ואת התפוקה. משרד אדריכלים משתמש בקירות זכוכית מתקפלים כדי לרתום את האור הטבעי מהקירות הרחוקים של הבניין. המשרד מעולם לא עימעם את הקירות, אך על ידי התקנת עשרות יריעות זכוכית פשתן חרותות, הם הכניסו אור לחדר.

בחצר הציגו אוריאל צ'יימברס (1864) ורחוב קוק (1666) וילונות זכוכית עם מסגרת מתכת שהפכו אותם למבנים הראשונים בעולם בעלי תכונה אדריכלית זו

מבעד לקירות המסך, אור יכול להיכנס לבניין, מה שיאפשר יותר מקום לשימוש ויוזיל את עלויות התאורה. באגם שור דרייב 900 ו -910 הווילון היה בוגר עור זכוכית אוטונומי של לודוויג מיס ואן דר רוהה וקירות המסך הופיעו בכל עיצובים רבי קומות שלו מאוחר יותר, כולל בניין סיגרם המפורסם בניו יורק.

בפרט

משרדים, בניינים לשימוש מעורב, דירות ומקרקעין יוקרתיים אחרים יכולים ליהנות משדרוגי חזית מעוצבים המאפשרים להם למכור או לשכור שטחים פריים או סוג ב '. קירות זכוכית מתקפלים או קירות זכוכית מסחריים יכולים לגרום לחדרים קטנים להיראות משמעותיים, להסיר מחסומים בין עובדים ולאפשר לחברות ליצור חללים רב תכליתיים באזורים קיימים. קירות זכוכית הזזה מאפשרים גם הרבה אור שמש להיכנס לבית, דבר הנפוץ בבתי חווה.

משתנה עיצובי אחד במערכות קיר וילונות הוא כמות הבידוד המשמשת באזור האטום, סוג הזכוכית המשמש ויחס הזכוכית המבודדת את הקיר לאזור צינור החול.

כדי לשמוע מידע בתחום של חיפוי זכוכית לקירות עם 'טורס גלאס' ניתן לבקר ב- toresglass.co.il