הקמת פארק נינג'ה לילדים ומבוגרים

 

 

 

ציוד המיועד לילדים ולאנשים בוגרים בעלי כושר וכישורים בסיסיים, כל האפשרויות קיימות. ישנם מסלולים בהם יש קירות טיפוס ידידותיים לילדים, חבלים ומנהרות, המעניקים למשפחות לשחק במגרש משחקים מעולם אחר. בכל מסלול נינג'ה שמונה מסלולי מכשולים מאתגרים למבוגרים להשלים: חבלי טיפוס, מוטות כוח, רפידות זריזות ועוד.

 

מסלולי הנינג'ה – האריזה השלמה

מסלולים אלה מציעים לילדים ולמבוגרים כאחד את ההזדמנות לחיות את חלומות הנינג'ה שלהם. מסלולי הנינג'ה מציעים לילדים ולצעירים מגוון הטבות על ידי הצגת פעילויות מהנות ובריאות מהן הם יכולים ליהנות עם חברים ולשחרר את האנרגיה המובנית שלהם אם הילד שלהם צעיר מכדי להתקבל לתחרות מקצועית (גיל הגבול הוא 21) או כבר משתתף בקורס מכשולים של חוגי הנינג'ה לילדים ולנוער שנפתחו בשנים האחרונות בישראל. היתרונות בחוגי הנינג'ה המוצעים על ידי ספורטאים המתאמנים לתחרויות מסלול מכשולים ידועים, אך הקורסים יכולים להועיל גם לילדכם בהמון מובנים.

חוגי הנינג'ה והיתרונות באימון

שיעורי הנינג'ה סוחפים את האומה, ומציעים הכל, החל מחדרי כושר ועד מכוני כושר למכשולים. השיעורים מגוונים מאוד, אפשר להשתלב תוך כדי הנאה ממפגשי משחק מזדמנים ואימון אחד על אחד בכל מקום שבו יש פארק נינג'ה או מקום יעודי לאימון. אימוני מכשולים לכל הגילאים מציעים כיף והתרגשות לילדים והזדמנויות אימון למבוגרים.

כל מכשול דורש להתגבר על מספר פעולות שונות כך שילדכם יפתח וישלב את כישוריו המוטוריים במהלך הקורס. לאחר שהם הלכו על מסלול לוחמי הנינג'ה, הם יכולים לקפוץ ברחבי הפארק, לתרגל את כישורי הכדורסל שלהם במגרש ליד ועוד.

מסלול המכשולים מורכב דורש כוח, מהירות וסיבולת של כל המשתתפים. כשהסטודנטים יעשו את דרכם בקורס, הם יעשו כמיטב יכולתם להתגבר על כל מכשול. חברות גני השעשועים מציעים מגוון רחב של מתקני כושר ונינג'ה ויש מתקנים חדשים בייבוא או בייצור עצמי כל תקופת זמן. 

 

מכשולים ויצירת בטחון עצמי אצל הילד

 מסלול מכשולים שיעזור לך ללמוד כיצד להתמודד עם מכשולים ולשפר את כוחך, מהירותך וכושרך הכללי. מסלולי הנינג'ה הם מגוונים מאוד והילדים מטפסים, קופצים ועפים על מכשולים מאתגרים ומהנים. השימוש במתקנים נותן לילדכם חוויה שלמה בה הוא מתנסה באתגרים חדשים, פחד ולבסוף יוצא חזק פיזית ומנטלית בדרך למסגרות שונות בחיי הנעורים שלו.

 חוגים וקורסים לילדים, מבוגרים בכל הגילאים והיכולות

שיעורי התעמלות פתוחים, חדרי כושר חודשיים ותחרויות מקצועיות. פארקי הנינג'ה מצוידים במגוון מכשולים בטוחים, מהנים ומאתגרים לכל הגילאים ורמות המיומנות. מסיבות בפארק הנינג'ה מושלמות ליום הולדת, מסיבות סיום, אירועי ארגון ובניית צוותים. בנוסף, אפשר לפתוח פעילות בנושא ולהביא לפארק מאמן שיסביר לילדים מה כל מכשיר עושה, על אילו שרירים הוא עובד ואף להדגים להם איך מבצעים את המתקנים בצורה נכונה ובטיחותית.

"הנינג'ה" מושרש בקהילה

זה כיף ומאתגר, המוני ילדים מושפעים מתוכנית הטלוויזיה. אנו מברכים על כל מי שרוצה להפוך לנינג'ות ונמצא על סף חייהם.

ישנם חוגים שונים בתחום, למשל ,שיעורי נוער נינג'ה פארקור-  תכנית המתמקדת בפיתוח כוח, זריזות, שיווי משקל, סיבולת וביטחון עצמי בילדים מכל ענפי הספורט.

 

פעילויות שונות בפארקי הנינג'ה

מתקנים, ציוד, רכישות, מתן שיעורים, הדרכה או אימון הנוגע לאימוני  הנינג'ה, פארקור, החלקה חופשית, מסלול מכשולים, התעמלות, נפילה, ריצת טריקים, טיפוס, קפיצות, זריקות, הרמת משקולות, תזונה, פעילויות למניעת פגיעות אקראיות, שימוש ספורטיבי בציוד או במתקנים ציבוריים. 

לסיכום, ממליצים לכם לקחת את ילדיכם למסלולי הנינג'ה השונים, ישנם מסלולים לכל הגילאים ועולם הנינג'ה יכול להכניס המון ערכים וחוזק נפשי לילד שלכם. מעבר ללהיט עכשווי מדובר בחוויה שתלך ילדכם לתמיד ואולי תופתעו וגם כדרך קבע ואהבה לספורט חדש.