אדרכילים מומלצים באזור ירושלים

בצעד יוצא דופן חתמו 27 אדריכלים בינלאומיים על מכתב הקורא לממשלה לעצור תוכניות לרכבלים בעיר העתיקה בירושלים. יחד רון ארד, משה ספדי, סנטיאגו קלטרווה, פיטר אייזנמן ותום מיין, המוסיפים יוקרה להתנגדות הגוברת לתוכניות הממשלה. בין היצירות הבטוחות ביותר לישראל ניתן למנות את נמל התעופה החדש למדינה, המוזיאון להיסטוריה של השואה ביד ושם ופרויקט ממילא הממותה במרכז ירושלים.

פרויקטים של פיתוח עירוני בטוח מעטרים ערים רבות

כולל ירושלים. חלק מהפרויקטים והבתים הפרטיים שעיצב, כולל בית ילדותו בבית צפאפא ובניין אל-משרביה המפורסם במשרדו לשעבר, הוצגו בתערוכות שונות ובמספר ספרים על היסטוריה אדריכלית ובתקשורת בינלאומית. ספדי הוא אולי האדריכל הערבי הכי מוכר בישראל מחוץ למדינה.

הוא גם תכנן מוזיאון בעיר הערבית אום אל פחם במוזיאון לאמנות שלא היה בשימוש והוצג בשנת 2007 כנציג ישראל בביאנלה הארכיטקטורה הבינלאומית השביעית בפאולו, ברזיל. ליסוני הוא משתף פעולה מבוקש של אדריכלים מובילים, והוא חגג את אחד הראשונים שלו. הסטודיו עוסק בתכנון השכונות הערביות במזרח ירושלים, והוא גם האדריכל ומתכנן תוכנית המתאר המרכזית של מזרח ירושלים.

זמן קצר לאחר שחזר לישראל בשנת 1994

פתח פרקטיקה אדריכלית בפרבר החוף הבלעדי של הרצליה פיתוח שליד אוניברסיטת תל אביב, שם שכר בית למשפחתו. אדריכלים מפורסמים הבונים בעיר הם צנעא ספדי, אדריכלית. אחד מששת מתכנני העיר היה צ'ארלס רוברט אשבי, אמן ובעלי מלאכה בריטי בולט ששימש כיועץ עירוני לעיר ירושלים בשנים 1919 עד 1922, וכן כיועץ מקצועי לוועדות לתכנון עירוני.

הבניין הנוכחי

שתוכנן על ידי שבעה מהאדריכלים המובילים בישראל, מעוצב על בניין היסטורי בשם וילה סבואה בפויסי, הממוקם בפאתי פריז, צרפת. חלקים שונים של העיר בוצעו שיפוצים של מבנים פרטיים מעניינים. מתחם מועצת העיר ירושלים החדש הממוקם בכיכר ספרא בין חומות העיר העתיקה לבין הבניינים העירוניים הישנים בסגנון בריטי מכיל שני בנייני משרדים חדשים ועשרה בניינים היסטוריים עם עשרה משרדים מקומיים.

ההיבט היפה ביותר של בית החולים

הוא הנוף של העיר העתיקה ממרפסת הגג. ירושלים היא העיר הגדולה במדינה ומהווה את הלב הרוחני, ההיסטורי והתרבותי של המדינה. בית זה נבנה בשנת 1933 עבור יוליוס ג'ייקובס, סגן מושל ירושלים. הוא תוכנן על ידי האדריכל בנימין צ'ייקין, שתכנן את הבניין בשילוב של סגנונות בינלאומיים וקשתות מזרחיות.

העיר המודרנית והמאוחדת

היא הקהילה הגדולה ביותר בישראל ובגדה המערבית, בלב מצבור עירוני המשתרע מעבר לגבולות העיר לתחומי שיפוט סמוכים. מרכז ירושלים הוא העיר העתיקה, מתחם מימי הביניים המוקף חומה באורך של פחות מקילומטר מרובע ממנו צמחה העיר המודרנית. הרבעים הראשונים של העיר העתיקה, לפני שהוקמו החומות בשנות ה -60 של המאה ה -60, היו פזורים לאורך הכבישים הראשיים מערבה שהובילו לעיר.

בשבוע שעבר קיבלתי הזמנה לפסטיבל הבית הפתוח לאדריכלות בירושלים והתאמתי את תוכניותי לשתף אתכם

סיור האדריכלות בירושלים הוא מבוא למבנים החשובים ביותר של העיר, המותאם לאינטרסים של הקבוצות שלכם. להלן תיאור הסגנונות והמבנים האדריכליים בירושלים מאז 1948, כמו גם מבנים ועיצובים יוצאי דופן שנבנו בעיר באותה תקופה.

הממשלה בחרה ביום ירושלים בשנה שעברה

כדי לחגוג את איחוד המזרח והמערב של העיר לאחר מלחמת ששת הימים בשנת 1967 והכריזה על תקציב של 200 מיליון שקל (55.2 מיליון דולר) לפרויקט, שצפוי להיכנס לפעולה בשנת 2021. משרד התיירות הישראלי מקדם את האטרקציות התיירותיות המתוכננות כפתרון לפקקים משמעותיים ולזיהום סביב חומת העיר העתיקה.

הדיאלוג בין האדריכל המפורסם ביותר של משה משה ספדי לאחד ממעצבי הפנים המבוקשים ביותר של היום

פיירו ליסוני. סקופוס ממוקמת בחלק המערבי של העיר, שם הם ממוקמים כיום בקמפוס של האוניברסיטה העברית גבעת רם. פארק הטכנולוגיה, שעוצב על ידי האדריכל הדרום אפריקאי הארי ברנד, מורכב משבעה בניינים המאכלסים חברות הייטק ומכיל גם את היחידה שנפתחה לאחרונה למדעי המחשב של האוניברסיטה.

השפעה ישירה ניכרת על ידי הצורה המרופדת של הקול (קמרון צלב מקופל)

אשר הותאם לשימוש במבנים ממלוכית בירושלים. האחרון היה בשנת 1948, במהלך מלחמת העצמאות, בספר השידור בהר הר ניתן לראות רמזים בסגנון זה גם בבניין הראשי של מתחם העירייה החדש של ירושלים, שבו קורות פלדה ומשקופים גדולים וה חלונות נשארים לא מיושבים.

למידע מורחב בתחום של אדרכילים מומלצים באזור ירושלים ואדריכל מומלץ בירושלים נא לגלוש לאתר indoor-arch.co.il