איך להיות מליונר צעיר

אנשים רבים בימינו חושבים שאם הם רוצים להפוך למיליונר, עליהם לעקוב אחר נישה משעממת ומקובלת. לוקח לנצח להפוך למיליונר במקצועות מסורתיים כמו עורך דין, רופא או בנקאי, כיוון שהכנסתם מוגבלת וקשה לפרוץ אליהם. עם זאת, ברגע שאנשים יודעים שאתה מיליונר, מתרחש מעבר אנרגיה.

אם אתה רוצה יום שכר גדול יותר

אתה יכול להתמקד בהקמת עסק משלך, וזה מה שעשו רוב המיליונרים הצעירים שפרופילנו. אתה לא צריך להיות מיליונר בן 14 כדי להיות יזם, אבל אתה יכול להתכונן לקריירה נוצצת. עבור אנשים מסוימים מאוחר מדי להפוך למיליונרים בגיל העשרה, אך אין זה אומר שיהיה קשה להפוך למיליונר בגילם. אם תחליט לעקוב אחר חלומותיך, גילך לא אומר הרבה, מכיוון שלהיות מיליונר בגיל העשרה מראה שהדבר היחיד שחשוב הוא מסירות, גמישות ולעולם לא לוותר על החלומות שלך.

אני מכיר מיליונרים ויזמים רבים שאובססיבים לעשות כסף. העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לכל מי שרוצה להיות מיליונר היא לוודא שאתה לא קשור לכסף. יש המון אנשים שהגיעו למעמד מיליונר אך מעולם לא הרוויחו 100,000 $ בשנה.

התחל לעבוד בגיל 14, הזדקן מספיק כדי לחסוך והשקיע מספיק כסף כדי להפוך למיליונר בגיל 20. להיות מיליונר בגיל 25, תלוי כמה מהר אתה מתחיל להרוויח וכמה מהר הוא צומח.

אתה יכול להרוויח כסף על ידי עבודה במשרה מלאה או הקמת עסק. ברגע שהעסק שלך מתחיל להרוויח כסף, אתה יכול לעזוב את העבודה שלך ולהתמקד בהכנסה החדשה שלך במשרה מלאה.

לדברי מומחים

אחוז ההכנסה שנותר לאחר שאנשים מוציאים כסף כדי לשלם מס אינו מספיק כדי לחסוך לפנסיה, שלא לדבר על להיות מיליונר. בעוד שרוב האנשים מתחילים במטרה להחזיק 1,000 דולר בחשבון חיסכון למקרי חירום, מיליונרים צעירים רבים מגזימים מטרה זו. בכל שנה יותר כסף יכול לעזור לך להשיג את המטרות הפיננסיות שלך, ואחת המטרות האלה היא להפוך למיליונר.

הרוב המכריע של המיליונרים הצעירים משיגים את מצבם הכלכלי על ידי השקעת כסף

בין אם הם מפורסמים ובין אם הם נולדים למשפחות אמידות, אנשים אלה משקיעים בחריצות כסף בבורסה, בחברות או בנדל"ן. בעודם חוסכים ומשקיעים כסף, אנשים רבים שמבינים כלכלית משיגים מעמד של מיליונרים על ידי אורח חיים צנוע. אך הרוב המכריע משיג את מעמדם הכלכלי פשוט על ידי השקעה נבונה.

צעירים רבים מבזבזים כסף על דברים שהם לא צריכים ומראים את זה לחבריהם ברשתות החברתיות

רבים מהאנשים החכמים שהם מיליונרים בגיל צעיר לראשונה יודעים שצבירת חובות ותחזוקתו לאורך זמן תעלה להם יותר כסף בטווח הארוך והם בסופו של דבר משלמים ריבית רבה.

אנחנו לא אומרים שאתה צריך להיות מתבודד

כדי להרוויח כסף, אבל שמירה על חיי חברה לא צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך אם אתה רוצה להיות מיליונר בגיל 20. לצעירים יש הרבה חכמים ומועדי מס. כלי השקעה לבחירה לחסוך ולהשקיע לעתיד. לסכום הכסף שתרוויח בבתי הספר הנכונים במהלך 10 השנים הקרובות תהיה השפעה עצומה על העושר שלך ככל שתתבגר ותהיה מיליונר.

הדרך הקלה ביותר להפוך למיליונר נדל"ן מתחת לגיל 20 היא אם רוט IRA שלך (חשבון השקעות משמורן) הוא הבעלים של חברת REIT או חברת נדל"ן. אחת הדרכים לעשות זאת היא להשתמש בקסם כסף קטן שנקרא ריבית מורכבת.

זכור שלמידה

היא מיומנות שאתה רוצה לחדד לאורך כל חייך וכי בילוי עם אנשים עשירים יכול לעזור לך ללמוד את הדרכים הטובות ביותר להגדלת ההכנסה שלך ולהקים עסק רווחי. מכללה ולימודים לתואר שני עולים כסף והם יכולים להכניס אותך לחובות, אבל אם אתה באמת רוצה להיות מיליונר אתה צריך ללמוד במחיר גבוה את כל מה שאתה צריך לדעת על רוב הדברים.

כדי לעזור לך להשיג את רף שבע הספרות לפני שתגיע לגיל 30, ריכזנו תשעה טיפים מאנשים שמיליונרים בגיל צעיר ולמדו מאות מיליונרים תוצרת עצמית. מיליונרים שואפים רבים ומיליונרים צעירים ושואפים מאמינים שהם צריכים להתמקד בדור הטכנולוגיה הבא כדי להרוויח את הונו, אך זה לא המצב. כיום אנו יודעים כי ישנם מקורות הכנסה שונים ודרכים להשקיע את הסכום הנותר לאחר שילד חישב כמה כסף הוא צריך להרוויח, והגיל להפוך למיליונר הוא כבן 20.

בהתחשב בכך שקשה לחזות את החזרת ההשקעה

הדרך הקלה ביותר לפורח מאוחר להפוך למיליונרית היא להתחיל בגיל 8 ולהרוויח יותר מאוחר יותר. בדוגמה שלי למעלה מדובר בתוכנית 529 שתפיק את המרב ממעמד המיליונר של ילדיך ב -20: 767 אלף דולר (דוגמה אחת) ו -503 אלף דולר (דוגמה שנייה).
בכדי לקרוא עוד מידע אודות איך להיות מליונר צעיר כדאי לבדוק כאן: money-time.co.il

הסטודנט המיליונר השני שלי עקב אחר התוכנית שלי והפך למיליונר בגיל 23

הספר מתאר את הפילוסופיה של המחברים כיצד להפוך למיליונר, שהיא לא יותר מאשר נחישות בלתי מעורערת לקחת קורסים מסוימים, לבקש ייעוץ מאחרים, בצע תוכנית השקעה מסוימת, וקבל עבודה בשכר גבוה.